Na 20 jaar bij het Tijdschrift voor Gezondheidsrecht, neemt Johan Legemaate afscheid van zijn rol als redactielid en de laatste jaren hoofdredacteur. Ter gelegenheid van Legemaates afscheid schreef Corrette Ploem een editoriaal artikel.

Naast zijn werk als redactielid en hoofdredacteur droeg Johan Legemaate ook tientallen artikels bij aan het Tijdschrift voor Gezondheidsrecht. Ter gelegenheid van zijn vertrek verscheen er dan ook een speciale uitgave met alle korte bijdragen die Johan bijdroeg aan het Tijdschrift voor Gezondheidsrecht.

Prof. dr. J. (Johan) Legemaate

Prof. mr. M.C. (Corrette) Ploem