Het Law Centre for Health & Life is op zoek naar een enthousiaste student-assistent voor ondersteuning bij onderzoek.

Wat ga je doen?

De dagelijkse werkzaamheden bij deze positie:

• ondersteuning van onderzoeksactiviteiten door het Centre, m.n. van Anniek de Ruijter;
  • ondersteuning bij de organisatie van het Centre, zoals contact(lijst)en sorteren en ordenen;
  • helpen bij het organiseren van evenementen;
  • ondersteuning bij communicatie, zoals social media, podcasts, etc.;
  • ondersteuning bij het coördineren van agenda's.

Wat verwachten wij van jou?

• Je bent geïnteresseerd in, of student Gezondheidsrecht;
  • Je bent geïnteresseerd in, of student Europees recht of Internationaal publiekrecht;
  • Ervaring met de uitvoering van sociaal-wetenschappelijke onderzoeksmethoden is een pre;
  • Je bent voor een jaar, bij voorkeur 2 jaar, beschikbaar;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, in het Engels (Nederlands is een pre);
  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en om een coördinerende rol aan te nemen binnen het team.

Wat bieden wij?

We bieden je een uitdagende en veelzijdige positie in een ambitieuze werkomgeving. De functie is ingedeeld volgens UFO-profiel student-assistent. Het zal gaan om een tijdelijk contract van 12 uur per week voor de duur van een jaar, met als startdatum 15 juli 2022.

Je salaris bedraagt, afhankelijk van relevante ervaring bij aanvang van het dienstverband, € 2.310 tot € 2.511 bruto per maand (salarisschaal 9), op basis van volledige werktijd (38 uur per week), exclusief 8% vakantie- en 8,3% eindejaarsuitkering. De CAO Nederlandse Universiteiten is van toepassing.

Vragen?

Voor vragen over de vacature of over de afdeling kun je gedurende kantooruren contact opnemen met:

Solliciteren?

Herken jij jezelf in dit functieprofiel? We zien jouw sollicitatie graag tegemoet. Solliciteren kan tot en met 28 juni 2022 via de onderstaande link.